سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فکس لیزری یا فکس حرارتی؟

فکس لیزری پاناسونیک?

در ابتدا با فکس و کاربرد آن باید آشنا شوید. به طور کلی دستگاه‌های فکس به دسته فکس لیزری، حرارتی و کاربنی تقسیم می‌شوند که هر کدام از آن‌ها با هم تفاوت‌هایی دارند و شرکت‌ها بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌‌کنند.

اما باید بدانید که در تمامی این فکس‌ها تکنولوژی ارسال و دریافت داده با هم تفاوتی ندارد، اما تفاوت اصلی، تفاوت بر روی تکنولوژی چاپ است.

برای خرید سیپ ترانک با ما تماس بگیرید 02133970098

در گذشته استفاده از ایمیل چندان رواج نداشت و بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دادند نامه‌های اداری را بر روی کاغذ تحویل بگیرند، با زدن چند دکمه توسط کامپیوترشان.

فکس‌ها همچنان مورد پسند در شرکت‌های زیادی هستند. آن‌ها اطلاعات را به کمک خط تلفن انتقال می‌دهند و پس از رسیدن به مقصد آن را بر روی کاغذ مخصوص چاپ می‌کنند.

اگر بخواهید برای مخاطب خود فکس ارسال کنید، باید از وجود کاغذ مخصوص درون دستگاه اطمینان حاصل کنید. وقتی اطلاعات شما آماده باشد با زدن دکمه مربوطه، متن شما اسکن می‌شود.

این اسکن به دلیل تبدیل کدهای قابل انتقال از طریق کابل‌های تلفن است. زمانی که اطلاعات به فکس مقصد رسید سیگنال‌‎های دریافتی به نوشته تبدیل و بر روی کاغذ چاپ می‌شود.

فکس بی سیم پاناسونیک یکی از بهترین گزینه‌های خرید است. به فکس‌ها دستگاه‌های چند کاره هم می‌گویند، چرا که هم کار اسکن را انجام می‌دهد و هم دستگاه پرینتر. اما کیفیت پرینت و اسکن این دستگاه‌ها در حد کار با اطلاعات منتقل شده از طریق کابل تلفن است و کیفیت اسکنر و پرینتر را ندارد.

امتیازهایی که با خرید فکس لیزری به دست می‌آورید

دستگاه‌های فکس لیزری دارای مقاومت بالا و کارایی بیشتری هستند که همین علت‌ها می‌تواند دلیل خوبی برای انتخاب این دستگاه‌هاست.

این نوع فکس پیشرفته‌ترین مدل فکس در دنیاست، چرا که دقت و سرعت زیادی در ارسال، دریافت و چاپ و اسکن داده دارد. لوازم و تجهیزات فکس لیزری به خصوص برند پاناسونیک در ایران به سادگی قابل دسترس است و با قیمت مناسب وجود دارد. البته فکس‌های لیزری به مدل‌های متنوع دوکاره، سه کاره و چهار کاره تقسیم می‌شوند.

شما این دستگاه فکس را به راحتی می‌توانید به کامپیوتر و شبکه توسط کابل‌های LAN و USB وصل کنید و استفاده از آن را مدیریت کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های نوع لیزری این فکس‌ها، کیفیت و ماندگاری چاپ بر روی کاغذ است. شما می‌توانید کاغذ مخصوص را در خشاب دستگاه قرار دهید و در صورت نبود کاغذ این دستگاه می‌تواند اطلاعات را بر روی حافظه خود ذخیره سازی کند.

اگر هر روزه تعداد زیادی فکس دریافت می‌کنید، بهتر است از فکس لیزری به دلیل نگهداری بهتر و مواد مصرفی به صرفه‌تر استفاده کنید.

همچنین اگر در شرکت شما قرار است چند نفر از یک دستگاه فکس استفاده کنند ما این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم چرا که سرعت آن بالاتر از فکس حرارتی و دیگر مدل‌هاست. بنابراین از وقت خود بهتر می‌توانند برای بهبود روند کار استفاده کنند.

ادامه مطلب