سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن های سانترال پاناسونیک

 

بسیاری از شرکت های تجاری و یا سازمان ها برای ارتباط با مشتریان خود نیاز به تعداد زیادی خطوط تلفن شهری دارند 2 ، 3، 10 ، 100 و یا بیشتر! فکر کنید اگر برای هر خط تلفن یک گوشی وصل می شد و برای هرکدام یک اوپراتور نیاز بود تا جوابگوی مخاطبین باشند چه اتفاقی می افتاد! و یا اینکه کارمندان یک شرکت و یا سازمان برای ارتباط داخلی باهم باید یکدیگر را صدا میکردند و یا از پشت میز خود بلند شده و پیش فرد مورد نظر می رفتند! چه همهمه ای درون شرکت بوجود می آمد؟

این مشکلات ایده اختراع تلفن سانترال را بوجود آورد و حدودا از دهه 40 و 50 میلادی تلفن های سانترال به بازار آمدند.

تلفنهای سانترال از یک طرف میتوانند تعداد زیادی خطوط تلفن شهری را جوابگو باشند و از طرف دیگر ارتباط داخلی کارکنان یک سازمان را برقرار نمایند.

با استفاده از این دستگاه های تلفن مرکزی یا سانترال شما میتوانید بسیاری از خدمات و اطلاع رسانی های خود به مشتریانتان را بصورت اتوماتیک ارائه نمایید، از قبیل اعلام ساعات کاری، آدرس، اعلام داخلی های شرکت و بسیاری از پیامهای ثابت دیگر که در مجموعه های بزرگ چندین اپراتور برای این کار لازم است در حالی که یک دستگاه تلفن سانترال بدون مشکل و به صورت 24 ساعته این خدمات را ارائه میکند! فقط کافیست یک مرتبه توسط متخصص نصب و راه اندازی شود.

شرکت پاناسونیک یکی از شرکتهای پیشرو و از معروف ترین برندهایی است که دستگاه های تلفن مرکزی (سانترال) را از دیرباز طراحی و تولید می نماید. سانترال های پاناسونیک از جمله کم دردسرترین و کارآمدترین دستگاه های موجود در بازار میباشد و در ایران نیز مقبولیت بالایی دارد.

دستگاه های سانترال پاناسونیک اعم از مدل های قدیمی وجدید آن توسط شرکت ایران پاناسونیک پشتیبانی شده و این شرکت خدمات فروش و پس از فروش آن را به مشتریان خود ارائه می نماید.

امروزه تلفنهای سانترال پاناسونیک پیشرفت زیادی کرده اند و با استفاده از تکنولوژی دیجیتال و VOIP تجهیزات خود را گسترش داده اند.

شرکتهایی که شعب مختلف دارند می توانند با استفاده از دستگاه های سانترال پاناسونیک و انواع خطوط مخابراتی شعب خود را به یکدیگر متصل نمایند.

دستگاه های سانترال پاناسونیک به دو دسته کم ظرفیت و پر ظرفیت تقسیم میشوند که از نظر تعداد اتصال خطوط شهری و تعداد خطوط داخلی تنوع دارند.

درهنگام خرید دستگاه های تلفن سانترال پاناسونیک باید موارد زیر را مدنظر قرارداد:

  • تعداد خطوط تلفن شهری و نوع آن
  • تعداد خطوط داخلی مورد نیاز
  • میزان حافظه مورد نیاز جهت ضبط مکالمات مخاطبین
  • منشی تلفنی
  • صندوق صوتی
  • لیست سیاه
  • امکان دریافت تماس ها روی رایانه و یا گوشی های تلفن همراه هوشمند
  • امکان کنفرانس و تماس گروهی

و غیره . . .

منبع